Vocea… ratiunii!

Imi caut vocea, vocea interioara care obisnuia sa-mi picure acel “ceva” in articole, facandu-le sa-mi placa pana si mie – tot timpul in cautare de perfectiune. “The voice of reason” imi vine acum in minte, dar adevarul e ca nu doar asta caut. Da, sa fie ratiune, ca fara… ar fi haos. Dar sa fie si acel ceva special, care te face sa exclami la sfarsit “Asta da articol!”. Obisnuiam sa scriu articole care ma multumeau atat pe mine, cat si pe cei care le citeau. Pe vremuri, la facultate 🙂 acum o mie de ani… Nu ca nu mai sunt in stare/capabila sa le scriu, problema e ca nu stiu cu ce sa incep si de unde, tot ce scriu imi vine sa arunc la cosul de gunoi. Dar, spre impacarea mea sufleteasca si binele blogului, voi INCERCA sa ma regasesc, sa suflu in copertile prafuite ale notiunilor adormite si sa o iau de la capat. Cine zice ca trebuie sa sune la fel ca-n facultate ceea ce scriu? Nimeni, nu ma impiedica nimeni sa incerc un nou stil, sa am o noua atitudine! Sa trecem la treaba!

Leave a Reply

