Ce vrea o fata de 26 de ani

Multumesc, multumesc! Laura Sararu la microfon. Ma bucur sa va cunosc pe toti si pe fiecare in parte.

Cu jumatate de an in urma luam decizia unei despartiri, dureroasa asa cum s-a dovedit ulterior, despartire in urma careia nu m-am refacut complet si simt ca m-am pierdut pe mine, desi bine stiu ca nu e adevarat. Ce pot sa constat e ca obisnuinta este un sentiment mai indaratnic decat iubirea. Insa faptul ca dupa luni de zile scriu din nou aici ma face sa cred ca sunt pe drumul cel bun si ca abia acum sunt pregatita sa apas butonul de restart. Iar de data asta vreau sa incep mai bine, mai in forta si sa muncesc mai mult ca niciodata pentru a-mi cladi fericirea. Pentru ca, asa cum am aflat, nimeni nu e responsabil decat de propria lui fericire. Da, suntem egoisti, mai egoisti ca niciodata atunci cand o relatie se incheie. Pentru ca nu mai suntem dispusi sa investim mult ca sa ramanem cu nimic, nu mai iertam des, vedem mai bine si mai clar ca niciodata si asta nu e un lucru rau.

Vreau sa fiu apreciata pentru ceea ce sunt si rasplatita corespunzator purtarii mele. Vreau sinceritate si intelegere, vreau sa fiu incurajata cand mi-e greu, cineva pe care sa stiu ca ma pot baza, un barbat prezent in toate camerele sufletului si vietii mele. Nu mai vreau absente nemotivate, am avut destule. Nu mai vreau scuze ieftine, m-am saturat de ele. Nu vreau sa facem lucrurile pentru ca e timpul, ci pentru ca ni le dorim atat de mult incat nu vrem sa mai petrecem nici o zi din viata fara ele. Nu vreau sa fiu aleasa de nevoie, ci de voie. In viata mea nu mai e loc de temeri si nereusite, de sperante desarte si dezamagiri.

Nu mai vreau sa fiu puternica, vreau sa fiu iubita si sa iubesc atat de mult incat sa ne petrecem restul vietii impreuna. E de ajuns lupta, acum e momentul sa ma abandonez in bratele barbatului meu, sa-l iubesc cu toata fiinta si sa-i dau tot ce am mai bun in suflet si in mine, pentru ca stiu ca el e acolo pentru mine si ma protejeaza, pentru ca el e casa mea si in bratele lui traiesc cel mai frumos basm posibil. Cu mai putin de atat nu ma mai multumesc.

Impreuna vreau sa cladim cel mai frumos si durabil edificiu 🙂 Care e acesta?

Leave a Reply

